Voor het afsluiten van de verkoopopdracht

Wat is uw mening over de ontvangst van de makelaar en zijn medewerkers? ( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,3 / 10
Wat is uw mening over de kwaliteit van de informatie die u werd verstrekt? ( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,2 / 10

Tijdens het verkoopproces

Wat is uw mening over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de makelaar en zijn medewerkers?( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,4 / 10
Wat is uw mening over de bereikbaarheid en de snelheid van reactie van de makelaar en zijn medewerkers?( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,4 / 10
Wat is uw mening over de gevoerde publiciteit (frequentie/kwaliteit)?( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,1 / 10
Wat is uw mening over de manier waarop u op de hoogte werd gehouden over de ontwikkelingen rond de verkoop?( 1= teleurstellend tot 10= uitstekend)
9,3 / 10

Doorslaggevend in uw keuze voor deze makelaar

Zijn reputatie
23,6 %
Zijn professionaliteit
30,6 %
Uw persoonlijke relatie met de makelaar of een medewerker van het kantoor
9,7 %
De uitstraling van het kantoor/de publiciteit/de zichtbaarheid in het straatbeeld
4,2 %
Het feit dat u er al klant was
5,6 %
Het feit dat hij een realistische verkoopprijs kon staven
12,5 %
Hij werd u aangeraden
5,6 %
Zijn grote aanbod
1,4 %
Het feit dat hij uw woning aan de hoogste prijs te koop wilde zetten
2,8 %
Zijn lidmaatschap van een internationaal netwerk
4,2 %

Conclusie

Met welk cijfer, van 1 tot 10, zou u de dienstverlening beoordelen? (van 1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,2 / 10
Percentage van de klanten dat zijn ERA makelaar zou aanbevelen bij een vastgoedtransactie :
94,1 %