Voor het afsluiten van de verkoopopdracht

Wat is uw mening over de ontvangst van de makelaar en zijn medewerkers? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,3 / 10
Wat is uw mening over de kwaliteit van de informatie die u werd verstrekt? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,2 / 10

Tijdens het verkoopproces

Wat is jouw feedback over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de makelaar en onze ERA-medewerkers? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,4 / 10
Waren onze ERA-makelaars en medewerkers vlot bereikbaar en snel in hun communicatie? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,3 / 10
Wat is jouw feedback over de gevoerde publiciteit (frequentie/kwaliteit)? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,2 / 10
Wat is jouw mening over de manier waarop je op de hoogte werd gehouden over de ontwikkelingen rond de verkoop? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,2 / 10

Doorslaggevend in uw keuze voor deze makelaar

Hij werd u aangeraden
3,8 %
Het feit dat u er al klant was
7,2 %
Zijn reputatie
21,2 %
Uw persoonlijke relatie met de makelaar of een medewerker van het kantoor
11,1 %
Zijn professionaliteit
21,6 %
Zijn grote aanbod
9,1 %
Het feit dat hij een realistische verkoopprijs kon staven
2,9 %
Het feit dat hij uw woning aan de hoogste prijs te koop wilde zetten
3,4 %
Zijn lidmaatschap van een internationaal netwerk
3,4 %
Hij is de enige makelaar die u kende
0,5 %
De uitstraling van het kantoor/de publiciteit/de zichtbaarheid in het straatbeeld
5,3 %

Conclusie

Met welk cijfer, van 1 tot 10, zou je onze dienstverlening beoordelen? (van 1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,3 / 10
Percentage van de klanten dat zijn ERA makelaar zou aanbevelen bij een vastgoedtransactie :
94,0 %