Wij organiseren een kennismakingsgesprek en met advies omtrent de staat van uw eigendom en de huurprijs. Samen overlopen we onze werkwijze en ondertekenen onze verhuuropdracht.
Wij hangen een "te huur"-bord en onze fotograaf maakt een fotoreportage. Wij zorgen voor de nodige publiciteit van uw eigendom!
Voorafgaand aan een bezoek vult elke kandidaat-huurder een inlichtingenfiche in. Daarna organiseren wij een enthousiaste rondleiding. U ontvangt elke keer een kort verslag van het bezoek.
Verhuurd!
Als de kandidaat wenst te huren, wordt een kandidaatstelling aan u voorgelegd. Wie de nieuwe huurder wordt, dat beslist de verhuurder zelf.
De huurovereenkomst wordt door ons opgemaakt en ondertekend door alle partijen op kantoor. Verder voorzien wij ook een plaatsbeschrijving indien u dit wenst.
Bij de ondertekening van het contract dient de huurder een betalingsbewijs voor te leggen van de eerste maand huur en de waarborg (3 maanden) alsook een kopie van de brandverzekering.
Wij verzorgen de bijhorende administratie: registratie van de huurovereenkomst met plaatsbeschrijving en vullen de energie-overnamedocumenten in
De sleutels van je nieuwe thuis zijn klaar om overhandigd te worden!