Voor het afsluiten van de verkoopopdracht

Wat is uw mening over de ontvangst van de makelaar en zijn medewerkers? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,1 / 10
Wat is uw mening over de kwaliteit van de informatie die u werd verstrekt? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,0 / 10

Tijdens het verkoopproces

Wat is jouw feedback over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de makelaar en onze ERA-medewerkers? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,3 / 10
Waren onze ERA-makelaars en medewerkers vlot bereikbaar en snel in hun communicatie? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,1 / 10
Wat is jouw feedback over de gevoerde publiciteit (frequentie/kwaliteit)? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
8,9 / 10
Wat is jouw mening over de manier waarop je op de hoogte werd gehouden over de ontwikkelingen rond de verkoop? (1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,0 / 10

Doorslaggevend in uw keuze voor deze makelaar

Het feit dat hij uw woning aan de hoogste prijs te koop wilde zetten
2,0 %
Hij werd u aangeraden
9,4 %
Het feit dat hij een realistische verkoopprijs kon staven
12,4 %
Het feit dat u er al klant was
6,4 %
Zijn professionaliteit
19,4 %
Zijn reputatie
16,7 %
Zijn lidmaatschap van een internationaal netwerk
2,8 %
Uw persoonlijke relatie met de makelaar of een medewerker van het kantoor
8,4 %
Zijn grote aanbod
7,3 %
De uitstraling van het kantoor/de publiciteit/de zichtbaarheid in het straatbeeld
8,6 %
Hij is de enige makelaar die u kende
0,9 %

Conclusie

Met welk cijfer, van 1 tot 10, zou je onze dienstverlening beoordelen? (van 1=teleurstellend tot 10=uitstekend)
9,0 / 10
Percentage van de klanten dat zijn ERA makelaar zou aanbevelen bij een vastgoedtransactie :
91,4 %