Het verkoopproces

ERA Coorevits doorloopt bij het verkopen van je woning samen met jou een logisch en doorgaans voorspelbaar verkoopproces. Dat leidt uiteindelijk tot een succesvolle transactie en tevreden partijen. 

We zetten een aantal vaste stappen doorheen dat proces en we zijn bij ERA Coorevits fan van goede afspraken. De ERA Serviceverplichting – met tien duidelijk verbintenissen – is wat dat betreft een leidraad. 

Helder, transparant en duidelijk van bij de start, zo hebben we het liefst. 

ERA Service Verplichting

ERA Coorevits houdt zich tijdens het verkoopproces aan deze tien verbintenissen. Anders zeg je gewoon de verkoopopdracht op. 

  • Alles start met een realistische schatting van je onroerend goed en een marktconforme vraagprijs.
  • We geven praktische tips om je woning zo aantrekkelijk mogelijk op de markt aan te bieden.
  • Een professioneel marketingplan ondersteunt de verkoop. 
  • Er is de ERA Comfort Garantie.
  • ERA Coorevits zorgt voor een compleet administratief verkoopdossier met alle vereiste attesten, certificaten, vergunningen, keuringsrapporten, kadastrale gegevens en een gemeentelijke vragenlijst.
  • Wij begeleiden een zorgvuldige selectie van potentiële kopers bij hun bezoek.
  • Je ontvangt minstens eenmaal per maand een uitgebreid verkoopverslag met een actuele stand van zaken.
  • ERA Coorevits tracht voor jou het onderste uit de kan te halen en helpt bij de onderhandelingen. 
  • De verkoopovereenkomst wordt door ERA Coorevits opgesteld en je dossier wordt begeleid tot de akte bij de notaris.
  • Je krijgt alle hulp om een nieuwe woning te vinden via het netwerk van ERA, ook in een andere gemeente.

ERA Service Evaluatie

Na afloop krijg je van ERA Coorevits een evaluatieformulier. Je mag er zonder enig voorbehoud de kwaliteit van onze dienstverlening scoren. We vertellen er graag bij dat we streven naar 10 op 10 en gemiddeld in de buurt van 9 op 10 uitkomen. Het illustreert de inspanningen die we bij ERA Coorevits graag en maximaal maken.