STARTSCHOT! Wij organiseren een kennismakingsgesprek met advies omtrent de mogelijke huurprijs en de staat van uw eigendom. Samen overlopen wij de werkwijze van a tot z en ondertekenen onze exclusieve verhuuropdracht.
Wij hangen een"te huur"-bord en maken een fotoreportage. We plaatsen de woning online op verschillende websites en social media.
Voorafgaand aan een bezoek vult elke kandidaat-huurder een inlichtingenfiche in zodat hun woonwensen getoetst worden aan jouw woning. Daarna organiseren wij een persoonlijke rondleiding. Zodra er een match is tussen woning en kandidaat, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.
De kandidaatstelling wordt aan u voorgelegd met tekst en uitleg. De verhuurder beslist zelf wie de nieuwe huurder wordt.
Het huurcontract wordt door ons opgemaakt en ondertekend door alle partijen op kantoor. Verder vragen wij ook de plaatsbeschrijving aan.
Bij de ondertekening van het contract dient de huurder een betalingsbewijs voor te leggen van de eerste maand huur en de waarborg (3 maanden) alsook een kopie van de brandverzekering.
Wij verzorgen de bijhorende administratie: registreren van het huurcontract en de plaatsbeschrijving + het invullen van energie-overnamedocumenten.
We blijven uw vaste advieslijn doorheen de looptijd van de verhuring.