Waar maken wij het verschil?

Sinds 1980 staat ERA At Sea elke dag in voor (ver)koop, (ver)huur, vakantieverhuur en syndic van vastgoed. Door die ervaring kan jij als (ver)koper of (ver)huurder rekenen op professionele, eerlijke, betrouwbare én enthousiaste experten die vriendelijk, respectvol, toegewijd en integer engagement tonen. Dat is onze visie in een notendop. Natuurlijk geeft iedereen aan deze eigenschappen een andere invulling. Om die reden gingen we bij de collega's van ERA At Sea dieper in op onze 10 belangrijkste normen en waarden. 

De verpersoonlijking van onze 10 waarden & normen

1. Professionaliteit

Sedert de oprichting in 1980, kan je rekenen op een team van professionelen die hun ervaring met elkaar delen.

Ben: 'Wat mij nauw aan het hart ligt, is klanten de absolute zekerheid bieden omtrent de professionele omkadering van hun dossier. Er wordt door heel het team samen gewerkt op het hoogst mogelijke professioneel niveau. Dat is wat mij aantrok in het team van ERA At Sea.'

2. Eerlijkheid

Wij wonen en werken temidden van gewezen, huidige en toekomstige klanten, die wij graag in de ogen blijven kijken.

Jos: 'Na al die jaren nog dagelijks je gewezen klanten mogen terugzien en begroeten met een gerust geweten, is fijn. En omdat mijn medewerkers in alle eerlijkheid blijven werken met en voor de klanten is dat ook heel dankbaar.'

3. Betrouwbaarheid

Correct en juist handelen, informeren, opvolgen en blijven advseren: onze klanten hebben recht op de best mogelijke info.

Maarten: 'Ook in de samenstelling van de dossiers kunnen onze klanten rekenen op juiste, complete en gecheckte informatie. Goed voorbereide en tijdig afgewerkte dossiers, doorzichtige informatie en communicatie naar klanten én respectievelijke notarissen, dat werkt de betrouwbaarheid in de hand.'

4. Enthousiasme

Elke medewerker zet dagelijks in met vol enthousiasme en haalt tevredenheid uit de bereikte resultaten.

Vicky: : 'Elke dag blijgezind en met volle goesting mijn beste beentje voorzetten, dat is mijn drijfveer om samen met klanten en collega’s het beste van mezelf te geven.'

5. Expertise

Het voltallige team is goed voor tientallen jaren ervaring en know-how, constant aangevuld met up-to-date opleidingen.

Karine: 'Blijven werken aan de bijscholing en de verfijning van de hele teamwerking om kwaliteit te bieden van de bovenste plank: daar maak ik graag een erezaak van.'

6. Vriendelijkheid

Een glimlach en een vriendlijk woord zijn de eerste vereisten voor elkeen bij ERA At Sea.

7. Respect

Elke klant heeft evenveel recht op aandacht, dienstverlening en inzet, ongeacht leeftijd, geslacht, ras en afkomst.

Julie: 'Iedereen verdient het om behandeld te worden zoals ik zelf ook graag wil behandeld worden. Daarom vind ik het belangrijk om OK met waardigheid te woord te staan en verder te helpen met de best mogelijke dienstverlening.'

8. Toewijding

Wij zijn ons ten volle bewust van het belang van degelijk en toegewijd werk met als inzet verregaande service voor jou, onze klant.

Simon: 'Met hart en ziel alles doen voor de klanten, het is gewoon een passie! Daardoor kan ik fier zijn op mijn bijdrage aan het welslagen van de transacties die ons toevertrouwd worden. En als team staan wij als een blok achter elke opdracht!'

9. Integriteit

Bij ERA At Sea is iedereen oprecht, verantwoordelijk, rechtshapen, eerlijk, betrouwbaar en niet-omkoopbaar. 

Rudy: 'Adequate en zorgvuldige dienstverlening bieden op een verantwoorde wijze en volgens de geldende regels, dat is een kolfje naar mijn hand. Fatsoenlijkheid, objectiviteit en betrouwbaarheid zijn evidente eigenschappen waar heel ons team achter staat.'

10. Engagement

Door te kiezen voor kwaliteit en een niet aflatende ijver, kan je rekenen op 100% inzet.

Ives: 'Luisteren naar de behoeften en wensen van de klanten, om dan met volle overgave en inzet aan de slag te gaan; zo werk ik graag enthousiast en ambitieus om de beste resultaten te behalen.'